ویدیو رضایت بیماران

ویدیوها | 0 comments

در این ویدئو صحبت های یکی از بیماران دکتر بقایی را مشاهده می کنید که دچار بیماری مادرزادی قلبی بودند و پس از بررسی و آزمایشات متعدد متوجه شدند به جای آنکه دریچه آئورت سه لتی باشد، دو لتی است. ایشان پس از جراحی تعویض دریچه آئورت در نزد دیگر جراحان دریچه‌شان دچار عفونت شد. ایشان پس از مراجعه به دکتر رامین بقایی و انجام جراحی، سلامتی و بهبودی کامل خود را به دست آوردند.

در این ویدئو صحبت های یکی از بیماران دکتر بقایی را مشاهده می کنید که علائمی مانند درد و احساس چنگ زدگی درقفسه سینه، تنگی نفس هنگام راه رفتن و خارش پشت کتف داشتند که از علائم نادر در بیماری های قلبی است. پس از بررسی‌های متعدد و بسیار با تشیخص پزشکان متوجه شدند که یک زائده گوشتی در زیر دریچه آئورت دارند و در نزد دکتر رامین بقایی جراحی انجام دادند و بهبودی کامل خود را به دست آوردند.

در این ویدئو صحبت های والدین یکی از بیماران دکتر بقایی را مشاهده می کنید که نوزادشان پس از متولد شدن، پزشک کودکان با انجام معاینه متوجه وجود صداهای اضافی در قلب نوزاد می‌شود. پس از بررسی های متعدد و آشنایی با دکتر رامین بقایی، نوزاد عمل می‌شود و بهبودی کامل را به دست می آورد.

در این ویدئو صحبت های یکی از بیماران دکتر بقایی را مشاهده می کنید که علائمی مانند درد در ناحیه دست و کتف داشتند و پس از انجام اکوی قلب دکتر رامین بقایی تشیخص دادند که فرد به بیماری های دریچه آئورت مبتلا شده اند و نیاز به جراحی ترمیم دریچه آئورت دارند. پس از انجام جراحی بیمار بهبودی کامل خود را به دست آورد.

در این ویدئو صحبت های یکی از بیماران دکتر بقایی را مشاهده می کنید که حمله قلبی به ایشان دست داد و پس از مراجعه به بیمارستان با تشخیص پزشک متوجه شدند که فرد به بیماری ICD مبتلا شده است. این بیمار توسط دکتر رامین بقایی جراحی قلب باز شدند و پس از گذارندن دوره نقاهت به بهبودی کامل دست پیدا کردند.

در این ویدئو صحبت های یکی از والدین بیماران دکتر بقایی را مشاهده می کنید که پزشک اطفال پس از معاینه متوجه صداهای اضافی در قلب نوزاد می‌شود. پس از بررسی های متعدد و مراجعه به دکتر رامین بقایی ایشان تشخیص می‌دهند که نوزاد به بیماری TGA که در آن دو عروق بزرگ قلب (آئورت و پولمونری) به‌طور نادرست به قلب متصل شده اند، مبتلا شده است. پس جراحی نوزاد کامل بهبود پیدا می‌کند.