تماس با پزشک

بهترین دکتر فوق تخصص قلب کودکان

مقالات | 0 comments

پیدا کردن بهترین دکتر قلب کودکان که بتواند اختلالات و بیماری‌های قلب و عروق فرزندان شما را به خوبی تشخیص دهد و به درمان آن نیز بپردازد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی در کودکان و نوزادان می‌تواند از بدو تولد و یا به دنبال یک سبک زندگی ناسالم اتفاق بیفتد و به مرور زمان موجب تهدید زندگی و سلامت کودکان و نوزادان شود.

به همین دلیل است که از دانش و تخصص بهترین پزشکان قلب کودکان بهره می‌گیریم و به درمان فرزندان خود می‌پردازیم. اما قبل از آنکه به مطب بهترین دکتر قلب کودکان در تهران و کرج و یا سایر شهرهای بزرگ ایران مراجعه کنیم، بایستی بدانیم که یک فوق تخصص قلب در کودکان و نوزادان چه ویژگی‌ها و مهارت‌هایی دارد.

بهترین دکتر قلب کودکان در تهران کیست؟

برای معرفی بهترین دکتر قلب کودکان یا The Best Pediatrician در تهران ابتدا بایستی با مهارت‌ها و توانایی‌های این پزشک متخصص آشنا باشیم. در جامعه پزشکی دکتر قلب کودکان فردی است که:

  • در رشته پزشکی عمومی تحصیل کرده باشد.
  • در رشته تخصصی پزشکی کودکان تحصیل کرده باشد.
  • در رشته تخصصی کاردیولوژی کودکان (قلب کودکان) تحصیل کرده باشد.
  • بعد از اتمام تحصیلات، به عنوان پزشک قلب کودکان شروع به کار کرده باشد.

به عبارتی تخصص بهترین فوق تخصص قلب کودکان در تهران و سایر شهرهای ایران، کاردیولوژی (قلب) کودکان می‌باشد.

به گزارش healthline.com درباره بهترین دکتر قلب کودکان آمده است:

A pediatrician is a doctor who specializes in the physical, behavioral, and mental care of children. They don’t just care for babies and toddlers, though. Pediatricians also care for adolescents up to age 18 and sometimes beyond. They perform physical examinations and immunizations, monitor development, and diagnose and treat illnesses.

بهترین دکتر قلب و متخصص اطفال پزشکی است که در مراقبت‌های جسمی، رفتاری و روانی کودکان تخصص دارد. همچنین تنها به درمان نوزادان و کودکان نوپا اهمیت نمی‌دهد. بلکه پزشکان اطفال از نوجوانان تا سنین ۱۸ سالگی نیز مراقبت می‌کنند. آن‌ها معاینات پزشکی لازم را انجام می‌دهند و روند رشد فرزندان شما را در نظر گرفته و بیماری‌ها را تشخیص داده و درمان می‌کنند.

آیا دکتر قلب کودکان اجازه جراحی دارد؟

خیر! دکتر قلب کودکان تنها اجازه‌ی معاینه، تشخیص و همچنین درمان بیماری‌های قلب و عروق را به کمک دارو را دارد.

اگر در تشخیصی که توسط پزشک قلب کودکان صورت می‌گیرد نیاز به عمل جراحی تخصصی قلب کودک باشد، این پزشک شما را به جراح فوق تخصص قلب و عروق کودکان ارجاع خواهد داد.

جهت دریافت نوبت برای معاینه از بهترین دکتر قلب کودکان همین حالا با شماره۸۸۶۷۰۳۵۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

بهترین دکتر قلب کودکان چه ویژگی‌هایی دارد؟

اینفوگرافیک بهترین دکتر فوق تخصص قلب کودکان

مهارت و تجربه کافی دو تا از مهم ترین معیارهای انتخاب دکتر متخصص قلب کودکان می‌باشد. علاوه بر این دو معیار مهم، هر پزشک متخصص قلب کودک، بایستی ۶ ویژگی کلیدی زیر را نیز داشته باشد:

۱. تجربه و تخصص:

بهترین دکتر قلب کودکان بایستی دارای مدرک فوق تخصص قلب کودکان باشد و همچنین تجربه‌ی حداقل ۱۰ ساله در زمینه درمان و معالجه قلب کودکان داشته باشد. در اینصورت علاوه بر ارائه راهکارهای درمانی حرفه‌ای، بهتر از هر پزشک دیگری می‌تواند بیماری‌های قلبی فرزند شما را تشخیص دهد.

به عبارتی تخصص و تجربه از آن جهت اهمیت دارد که پزشک بتواند به راحتی و به کمک روش‌های تشخیص بیماری‌های قلبی، اختلال قلبی فرزند شما را شناسایی کند.

۲. مهارت‌های ارتباطی:

یک پزشک متخصص قلب کودکان باید بتواند به طور موثری با کودکان و همچنین خانواده‌های آن‌‌ها ارتباط برقرار کند. بهترین دکتر قلب کودکان باید بتواند اطلاعات پزشکی و بیماری‌های کودکان را به زبانی ساده و به طرز موثری برای پدرها و مادرها بیان کند تا آن‌ها نیز، با بیماری قلبی فرزندشان به خوبی آشنا شوند.

۳. دلسوزی و مراقبت از سلامت بیمار:

دلسوز بودن و مراقبت از سلامت بیمار یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین دکتر قلب کودکان می‌باشد. درست است که توانایی خوب صحبت کردن و تجربه داشتن در زمینه درمان بیماری‌های قلبی کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما مهم ترین مهارت و ویژگی بهترین دکتر قلب کودکان دلسوز بودن اوست. در واقع رکن اصلی ورود به جامعه پزشکی به خصوص حوزه‌ی کاردیولوژی قلب کودکان، دلسوز بودن پزشکان می‌باشد.

۴. صبور و با حوصله بودن:

درمان بیماری‌های عروق کرونر قلب و یا درمان اختلالات دریچه‌های قلبی در کودکان و نوزادان نیازمند صبوری از سوی پزشک و همچنین خانواده‌هاست. فرآیند درمان بیماری‌های قلبی در کودکان بسیار چالش بر انگیز و زمان بر بوده و تنها به کمک صبوری و با حوصله بودن قابل پذیرش خواهد بود.

۵. انعطاف پذیری و همکاری با والدین:

بها دادن به نیازهای فردی کودکان و خانواده‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی بهترین دکتر قلب کودکان می‌باشد. یک پزشک متخصص کاردیولوژی نوزادان و کودکان بایستی با والدین همکاری کند و با درک احساسات و عواطف آن‌ها، در روند درمان کنارشان باشد.

جهت دریافت وقت برای معاینه بهترین دکتر قلب کودکان همین حالا از طریق فرم رزرو وقت نوبت بگیرید.

۶. متعهد و به روز بودن:

پزشک متخصص قلبی می‌تواند موفق باشد که علاوه بر تعهد کاری، به روز باشد و از آخرین اخبار علمی روز دنیا مطلع باشد. البته با اینکه تمامی پزشکان به طور مداوم در دوره‌های آموزشی و کنفرانس‌های علمی شرکت می‌کنند، اما مطالعه فردی و همچنین تسلط بر علم روز دنیا نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۲ معیار مهم برای انتخاب بهترین دکتر فوق تخصص قلب کودکان

با توجه به انتخاب‌های متعدد و فراوانی که برای بهترین دکتر قلب کودکان داریم، بایستی یک راهنمای واضح داشته باشیم و مطابق با همان به انتخاب پزشک مورد نظر خود بپردازیم.

نکاتی که در انتخاب بهترین دکتر قلب کودکان کمک کننده خواهند بود عبارتند از:

۱. مطب پزشک متخصص در کدام منطقه است؟

بهتر است تا پزشکی را انتخاب کنید که مطبش به محل زندگی شما نزدیک باشد تا رفت و آمد کمتری داشته باشید. همچنین مطب بهترین دکتر قلب بایستی در محله‌ای آرام و نسبتاً خلوت باشد تا والدین با آرامش خاطر برای ویزیت فرزندشان در محل حاضر شوند.

البته گاهی اوقات ممکن است که مطب پزشک در منطقه‌ای شلوغ قرار گرفته باشد اما به دلیل مهارت و تجربه‌ی بی رقیب او، مراجعه به مطب او بسیار حیاتی خواهد بود.

۲. آیا پزشک توسط خانواده و دوستان شما شناخته شده است؟

نام آشنا بودن پزشکان یکی دیگر از معیارهای مهمی است که بسیاری از والدین به آن دقت می‌کنند. بهتر است بگوییم که بسیاری از والدین در صورت ناآشنا بودن پزشک در میان دوستان و آشنایان خود، از مراجعه به مطب او خودداری می‌کنند! پس اگر به دنبال انتخاب بهترین پزشک قلب کودکان هستید، می‌توانید بر میزان سر شناس بودن او نیز تکیه کنید.

با توجه به ۲ معیاری که به آن‌ها اشاره کردیم و همچنین ویژگی‌های بهترین پزشک قلب کودکان، می‌توانید به انتخاب بهترین دکتر قلب کودکان خود بپردازید.

انتخاب بهترین دکتر قلب کودکان برای فرزند شما یک تصمیم مهم است. این پزشک مسئول مراقبت از سلامت قلب فرزند شما خواهد بود، بنابراین مهم است که کسی را پیدا کنید که واجد شرایط، با تجربه و قابل اعتماد باشد.

خدمات بهترین دکتر قلب کودکان در تهران شامل چیست؟

قبل از مراجعه به مطب بهترین دکتر قلب کودکان بایستی از خدماتی که این پزشکان در مطب خود ارائه می‌دهند مطلع باشید. برخی از رایج ترین خدماتی که توسط پزشکان متخصص قلب کودکان در بیمارستان‌ها ارائه می‌شوند عبارتند از:

برای دریافت خدمات حرفه‌ای و تخصصی قلب کودکان در مطب دکتر رامین بقایی اینجا کلیک کنید.

برای دریافت خدمات حرفه‌ای و تخصصی قلب کودکان در مطب دکتر رامین بقایی اینجا کلیک کنید.

چه زمانی به بهترین پزشک قلب کودکان مراجعه کنیم؟

حتماً این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین زمان برای مراجعه به پزشک قلب کودکان چه زمانی است؟ یا بهتر بگوییم که با دیدن چه علائم و نشانه‌هایی باید به بهترین پزشک قلب کودکان مراجعه کنیم؟

برخی از علائم هشدار دهنده جهت مراجعه به دکتر متخصص قلب کودکان عبارتند از:

  • تنگی نفس
  • تپش قلب
  • خستگی بی دلیل
  • اشتها و میل کم به غذا
  • زردی چشم‌ها و پوست کودک
  • احساس سرگیجه و سبکی در سر
  • کبودی پوست و لب‌های کودک
  • ابراز درد قفسه سینه از سوی کودک

تعیین نوبت اینترنتی برای ویزیت و معاینه فرزندتان توسط دکتر رامین بقایی تهرانی

تعیین نوبت اینترنتی برای ویزیت و معاینه فرزندتان توسط دکتر رامین بقایی تهرانی با شماره ۸۸۶۷۰۳۵۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

 راه‌های تشخیص بیماری‌های قلبی توسط دکتر فوق تخصص قلب کودکان

روش‌های تشخیص بیماری‌‌های قلبی برای بهترین دکتر قلب کودکان، جراح متخصص قلب و یا پزشک متخصص قلب بزرگسالان مشابه بوده و همگی از راه‌های زیر استفاده می‌کنند:

دکتر رامین بقایی تهرانی، بهترین پزشک فوق تخصص قلب کودکان در تهران

دکتر رامین بقایی تهرانی یکی از بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق نوزادان، کودکان و بزرگسالان هستند. ایشان نه تنها به عنوان پزشک متخصص قلب، بلکه به عنوان جراح تخصصی قلب و عروق نیز فعالیت دارند.

دکتر رامین بقایی تهرانی فارغ التحصیل رشته جراحی قلب از دانشگاه ایران هستند و از سال ۱۳۸۱ تا به امروز، مشغول به معالجه بیماری‌های قلبی و همچنین جراحی اختلالات عروق کرونر و دریچه‌های قلب هستند.

ایشان همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی هستند و به مدت ۳ سال وظیفه‌ی ریاست بخش جراحی قلب در بیمارستان مدرس را بر عهده داشتند.

دکتر رامین بقایی تهرانی علاوه بر دانش و تجربه بالای خود، فردی مهربان و دلسوز است که به سلامت کودکان اهمیت می دهد. او همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات درمانی را به کودکان ارائه دهد. اگر به دنبال بهترین پزشک قلب کودکان در تهران هستید، دکتر رامین بقایی یکی از گزینه های بسیار خوب پیش روی شما است.

شما می‌توانید برای بهره مندی از مهارت و تخصص دکتر رامین بقایی در جراحی تخصصی قلب، با شماره‌‌ی ۸۸۶۷۰۳۵۰-۰۲۱ مطب ایشان تماس بگیرید و نوبت درمانی خودتان را همین حالا رزرو کنید

0 نظر

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *